Цифрові художники: 5 натхнень травня
Твори мистецтва, що існують у власних всесвітах
Maskarade
Брендон Аллен Болмер — композитор, вокаліст і художник з Лос-Анджелеса, який створює аудіовізуальні роботи, що зачаровують.

Гастролюючи зі своєю групою, Брендон, він же Maskarade, самотужки опанував Photoshop і Illustrator, а через кілька років почав сольний проєкт і запустив дизайнерський бізнес.

Через свою 3D-творчість художник розкриває такі теми, як технології майбутнього, ескапізм і бажання людини вирватися на свободу з монотонних циклів. Maskarade надихається фільмами, електронною музикою, хіп-хопом, r&b, космосом, сферою штучного інтелекту та самим життям.


Сьогодні в списку його клієнтів — Netflix / Travis Scott, Universal Music Group, The Rolling Stones, Gucci Mane, Pat McGrath Labs та інші.
Fabian Aerts
Фабіан Аертс допомагає брендам створювати унікальні візуальні історії та вражати аудиторію комп'ютерною графікою. Художник із Бельгії багато років працював арт-директором і дизайнером в різних агентствах великих марок, а сьогодні займається виключно моушн-дизайном і 3D-анімацією на фрілансі.

Фабіан досліджує нові візуальні мови та співпрацює з амбітними студіями, режисерами і сміливими компаніями з усього світу — від французького косметичного бренду Biotherm до американської компанії Hexagon Geospatial, яка спеціалізується на геолокації та працює на такі організації, як NASA й Airbus.

LoopingLovers
Дует художників створює гуманоїдних істот, які вільно переміщаються в цифровому просторі, незалежно від фізичних обмежень. Філіпп Райс і Томас Майер виробили особливий стиль, що відображає захоплюючий контраст між реалізмом і сюрреалістичністю, — цифрову чуттєвість, як визначає його сам дует. Художники концентруються на формах тіла, балансі кольору і текстури, передаючи почуття за допомогою невербальної мови.

Філіпп і Томас беруть участь у виставках в США, Бразилії та Великобританії, а інтерв'ю з LoopingLovers можна прочитати в Visionaries, Monopol Magazine, Doperadcool та інших медіа.

Maxim Zhestkov
За допомогою цифрових інструментів Максим Жестков досліджує принципи, що формують навколишнє середовище, суспільства та всесвіти — фізичні або цифрові.

Медіахудожник і моушн-дизайнер працює над реалістичними арт-проєктами, які засновані на цифровій симуляції матеріальних об'єктів. Комбінуючи основні геометричні форми — точки, сфери та площини, він будує складні системи, які існують за законами реального світу.

Художник створює цілісні твори мистецтва, об'єднуючи візуальні ефекти, звук і архітектуру. Через свої діджитал-творіння Максим ставить питання про відносини між людством і технологіями, майбутнє цифрових симуляторів і природу нашого фізичного світу.

3DKN
Студія цифрової моди заснована 3D-спеціалістом Кристиною Недельковіч із Сербії, яка сьогодні працює в Данії. Її проєкт покликаний допомогти fashion-компаніям висловити свій дизайн за допомогою інновацій і зробити моду більш стійкою: віртуальні зразки дозволяють знизити кількість споживаної тканини в процесі виробництва одягу. Разом з тим 3D-дизайн слугує і для маркетингових цілей брендів.

Діджитал-предмети студії презентують дві віртуальні моделі, створені Кристиною: Lana — дівчина зі скандинавським корінням, яка, незважаючи на свою зовнішню сором'язливість, живе яскравим і пристрасним внутрішнім життям, а також сильна і впевнена нігерійка Kabuka.

3DKN запрошує fashion-компанії відправитися в захоплюючу цифрову подорож.


Вони досліджують природу реальності та співпрацюють із легендарними брендами

Аукціон відбувся на онлайн-платформі Basic.Space

Circular Fashion Summit відкрив прийом заявок на участь в ініціативі «Редизайн суспільства»

Made on
Tilda