Олена Буреніна: «Наш одяг — це безпека, статус і бажання подобатися»
Коли локдаун зупинив звичне життя, команді Олени Буреніної було чим зайнятися. Провідна українська дизайнерка робила ремонт у своєму двоповерховому офісі в Києві та кілька разів на тиждень особисто викладала кросфіт колективу. Команда читала MBA-літературу, нарощувала внутрішні ресурси та, взагалі, була в прекрасному настрої та продовжувала мріяти. Потрібно було терміново оговтатися після першого шоку, коли клієнти перестали приїжджати, ізолювавшись у своїх будинках.
Тепер, адаптуючись до нових цифрових реалій, бренд Elena Burenina запускає онлайн-магазин, аби клієнтам було зручно вибирати одяг не тільки в бутику на Болсуновській та столичному ЦУМ, а й в будь-якій точці світу. Сьогодні замовлення здебільшого надходять з Москви та США. Нещодавно американська модель і актриса Вікторія Барбара, за якою стежать трохи менше мільйона фоловерів в Instagram, опублікувала фото, на яких позує в брючному костюмі з колекції бренду The Butterfly Effect. Стиль Вікторії співзвучний із філософією бренду, яка проявляється в лаконічності, стриманості та разом з тим сексуальності.
Незважаючи на те, що одяг мінімалістичний, завдяки пропорціям і архітектурному крою, він вигідно підкреслює гідності людини, ніби виявляючи її суть. Жінки та чоловіки не ховаються за одягом — вони вступають в симбіоз, і він допомагає відчувати себе впевненіше. На цьому наголошують усі клієнти, кажуть «ми немов у броні».
Ми реалізуємо три принципи в одязі, який створюємо, — безпека, статус і бажання подобатися.
Брючні костюми, пальто і тренчі — ключові предмети в колекціях Elena Burenina, тому серед клієнтів бренду багато успішних ділових жінок і чоловіків — тих, кого можна назвати «self-made».
Фото: Дмитро Мунтян для Main Cream
Надягаючи речі оверсайз на тендітне тіло, жінка стає ще більш витонченою. Такі предмети підсилюють контраст і образ сприймається легше, тому що я завжди роблю акцент — або це тонкі кисті, щиколотки, або тонка шия, талія, глибокий виріз. Я виділяю сексуальні частини тіла, щоб підкреслити жіночність і чуттєвість. Благородство і сексуальність проходять червоною ниткою. Одяг серйозний та концептуальний, тому потрібен якийсь рівень осмислення, щоб їйого надіти. Як правило, це досить активні жінки, які намагаються реалізуватися в світі.
З минулого року дизайнерка активно розвиває і чоловічу лінію бренду.
Чоловіки кажуть, що в наших речах вони стають центром уваги: «Якщо я надягну твої штани, то знаю, що весь вечір будуть говорити тільки про них».
Образи викликають захоплення інших людей і чоловіки просто розквітають. Це додає ще більшої впевненості та енергії, чоловік починає сяяти, йому хочеться жити, працювати. Це підвищує і самооцінку, і мотивацію до подальших дій. Від того, що я дуже люблю чоловіків і поважаю їх, одяг відповідний. Образ завжди маскулінний.
Я експериментую з формою, внутрішнім опрацюванням. Граюся з пропорціями, довжиною, шириною, різними підрізами, ускладнюю конструкцію, приносячи щось нове. Мені цікаво придумувати щось таке, але при цьому є певні рамки, які накладають клієнти. Це вони не носять, таке вони не люблять, це не прийнятно, це занадто — тому я все ж таки намагаюся прислухатися та відповідати їхнім очікуванням, тому що важливо, щоб речі не просто придумувалися та весіли, а щоб вони були комусь потрібні.
Я буду робити все для того, щоб відповідати очікуванням клієнтів, щоб вони були безмежно щасливі та задоволені.
Олена Буреніна розвиває кар'єру дизайнерки вже близько 15 років. І за цей час фокус змістився з творчості на клієнта: «Так, я сильно змінилася як дизайнерка. Якщо раніше я просто творила, не бачачи кордонів, намагалася відбити концепт і своє світовідчуття, то зараз більше думаю про продажі», — каже засновниця марки.

Образ Elena Burenina став більш лаконічним і менш артівським. Якщо кілька років тому, щоб усвідомити глибину колекції, потрібен був серйозний бекграунд, з яким було складно на початку 2000-х, то сьогодні одяг став зрозуміліше.
Колекцію могла оцінити тільки людина з художньою освітою або з високим інтелектом. Це зараз усі виїжджають за кордон, з'явився Pinterest і Instagram, а раніше такого не було, раніше люди перебували в якійсь ізоляції. Їм дуже важко було зрозуміти те, що в Україні робила тільки я.
НА СТАРТі КАР'ЄРИ, здобувши перемогу в ТЕЛЕВІЗІЙНОМУ КОНКУРСІ МОЛОДИХ ДИЗАЙНЕРІВ «ПРО FASHION», ОЛЕНА ПРОЙШЛА СТАЖУВАННЯ в лондонському коледжі CENTRAL SAINT MARTINS, ДЕ СВОГО ЧАСУ ВЧИЛИСЯ Джон Гальяно, александр Макквін ТА ІНШІ ВИДАТНІ МОДЕЛЬЄРИ.
Фото: Дмитро Мунтян для Main Cream
Олена Буреніна встигла продемонструвати свої колекції в різних країнах, але під час подій 2013-14 років в Україні розвиток на світовому fashion-ринку призупинився: «Війна сплутала всі карти, ми позбулися фінансової підтримки та все накрилося мідним тазом, — каже дизайнерка. І тепер ми знову намагаємося відновитися та вийти на цей рівень».

Сьогодні, створюючи нові колекції, бренд паралельно працює і над іншими проектами:
Ми розробляємо форму для авіакомпанії Windrose Airlines — це масштабний проект на рік, а також для розкішної клинки косметології Яни Дорофеєвої. На різних стадіях знаходяться архітектурні проекти — мене часто залучають як дизайнерку інтер'єрів. Кіно поки не займаємося, хоча ведемо переговори. Мене хотіли запросити як художницю по костюмах у два проекти. Просто карантин зіграв зі всіма такий злий жарт... Ми всі як заморожена качка в морозилці, але нічого, сильні люди намагаються рухатися.
Фото: Дмитро Мунтян для Main Cream
Останніми місяцями, під час жорсткого карантину, команда зміцнювала внутрішні позиції, і тепер готова до наступного кроку — розвитку на міжнародному ринку та більшої творчості, якої все ж таки не вистачає дизайнерці:
Зараз криза і багато людей взагалі закрили бізнес — ми тримаємося на плаву, це дуже здорово, отже, ми потрібні. Отже, ми потрібні...

Засновниця бренду DZHUS про нову колекцію, речі-трансформери та зміни за 10 років історії марки

Новий культурний рух Ukraine is the Centre of My Universe

Made on
Tilda